Επιστημονικό Προσωπικό

 
Παπαδιά Αντωνία: επιστημονικά υπεύθυνη του κέντρου, γλωσσολόγος – λογοθεραπεύτρια Msc

Η Παπαδιά Αντωνία ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Γλωσσολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στη συνέχεια πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στις Διαταραχές του Λόγου, στη σχολή Ψυχολογίας, στο τμήμα Γνωστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Complutense της Μαδρίτης. Από το 2006 δραστηριοποιείται στον τομέα της Λογοθεραπείας ως επιστημονική συνεργάτης σε κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αθήνα. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για τον Αυτισμό, τη ΔΕΠ-Υ, τη διαταραχή αισθητηριακής επεξεργασίας, την ειδική γλωσσική διαταραχή, τις φωνολογικές διαταραχές, τη δυσαρθρία και τον τραυλισμό (PECS, TEACCH, ΜέταΦΩΝ, Lidcombe κλπ). Έχει πιστοποιηθεί στην ψυχοεκπαίδευση γονεών παιδιών με αυτισμό (Cygnet). Από το 2011 εώς το 2016 υπήρξε επιστημονική διευθύντρια και συνιδιοκτήτρια του κέντρου πρώιμης παρέμβασης και αποκατάστασης «Το ρόδι» στου Ζωγράφου. Το Σεπτέμβριο του 2016 δημιούργησε το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «εν&νους» στην Αθήνα κι έκτοτε ηγείται της επιστημονικής του ομάδας, ενώ αποτελεί μέλος και της διεπιστημονικής ομάδας του Κέντρου αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών «Νόηση». Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών.

Βλάχου Κατερίνα: Λογοθεραπεύτρια

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα). Από το 2016 δραστηριοποιείται ως λογοθεραπεύτρια και επιστημονική συνεργάτης σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών στην Αθήνα. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (PECS, TEACCH) και έχει εκπαιδευτεί σε θεραπευτικά προγράμματα για τον τραυλισμό (PalinPCIT) και τις διαταραχές ομιλίας-σίτισης & κατάποσης (ΟPT, Getpermissionapproach: Foodstretches). Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάριο για τις διαταραχές στην αισθητηριακή επεξεργασία. Εργάζεται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, και εφήβους που παρουσιάζουν αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, διαταραχές στην ομιλία, διαταραχές στο λόγο και αναπτυξιακές διαταραχές. Παράλληλα εργάζεται και ως συνοδός παράλληλης στήριξης παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές. Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

Φωτιάδη Κατερίνα: Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

Η Φωτιάδη Κατερίνα είναι Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια. Είναι εξειδικευμένη στην Κλινική Εκφραστική Ψυχοθεραπεία μέσω Τέχνης και πτυχιούχος Ψυχολογίας από το University of Reading της Μεγάλης Βρετανίας. Συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αθήνα, δουλεύοντας ψυχοθεραπευτικά με παιδιά κι εφήβους καθώς και προσφέροντας συμβουλευτική γονέων. Παράλληλα, είναι εκπαιδεύτρια Κλινικής Εκφραστικής Ψυχοθεραπείας στο Ινστιτούτο Δραματοθεραπείας "Αιών", ενώ έχει υπάρξει εθελόντρια ψυχοθεραπεύτρια στο δίκτυο κοινωνικής αλληλεγγύης "Συνύπαρξη". Ακολουθεί προσεγγίσεις ψυχοθεραπείας όπως Gestalt, ψυχοδυναμική προσέγγιση και Κλινική Εκφραστική Ψυχοθεραπεία, προκειμένου μέσω της Τέχνης να προβεί στην κατάλληλη διάγνωση και να βοηθήσει τον θεραπευόμενο να αποκτήσει επίγνωση του εαυτού του καθώς και να αναπτύξει ψυχικές, συναισθηματικές, γνωστικές και κινητικές δεξιότητες, ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της ζωής. Επιπλέον, φροντίζει να ενημερώνεται διαρκώς σχετικά με τις εξελίξεις στον τομέα της Ψυχολογίας, της Ψυχιατρικής και της Ψυχοθεραπείας παρακολουθώντας συνέδρια και σχετικά έντυπα. Τέλος, διαθέτει έντονο κίνητρο, ενθουσιασμό και δεξιότητες δουλεύοντας με παιδικό και ενήλικο πληθυσμό καθώς και πραγματοποιώντας εργαστήρια για παιδιά κι ενήλικες.

Ειρήνη Μπαλωμένου: Ψυχολόγος – Ειδική παιδαγωγός

Η Μπαλωμένου Ειρήνη είναι Ψυχολόγος - Ειδική παιδαγωγός. Αποφοίτησε το 2015 από το τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, με ειδίκευση στη ψυχολογία, του Εθνικού και Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών και το 2019 από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Guglielmo Marconi της Ιταλίας. Το 2015-2016 παρακολούθησε με επιτυχία το ετήσιο σεμινάριο, της Ιατρικής σχολής Αθηνών, με θέμα «Κλινική Ψυχοπαθολογία». Πραγματοποίησε τη πρακτική της άσκηση στο παιδοψυχιατρικό τμήμα του Παιδιατρικού νοσοκομείου «Αγία Σοφία». Περάτωσε με Άριστα την ετήσια εξειδίκευση «Ειδικής Αγωγής» του πανεπιστημίου Αιγαίου τον Μάρτιο του 2017. Αυτή τη περίοδο εκπαιδεύεται στη "Διάγνωση και Ψυχοθεραπεία παιδιών μέσα από την συστημική οπτική sane-System, Attachment, Narrative, Encephalon ®". Από τον Σεπτέμβριο του 2016 εργάζεται στον τομέα της ειδικής αγωγής τόσο σε ιδιωτικούς όσο και σε δημόσιους φορείς. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εξειδικεύσεων όπως η Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς, το Παιδικό Ιχνογράφημα, το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα, τη Συμβουλευτική Γονέων. Τέλος έχει πλούσια ερευνητική δραστηριότητα που αφορά, κυρίως, τη στάθμιση ψυχομετρικών εργαλείων με συμμετοχή της σε ερευνητική ομάδα του τμήματος Ψυχολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών και τη δημοσίευση εργασιών σε πανελλήνια συνέδρια.

Ηλιάνα Κόρμαλη: Εργοθεραπεύτρια

Η Ηλιάνα Κόρμαλη είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων γύρω από τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (PECS, TEACCH κλπ) και έχει εργαστεί με τον αντίστοιχο πληθυσμό. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση της στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD), και έχει παρακολουθήσει την εκπαίδευση Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, συμπληρώνοντας τους δύο πρώτους κύκλους. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τη ΔΕΠ-Υ, τη Δυσγραφία, τη Διαταραχή Αισθητηριακής Επεξεργασίας κ.α. Από το 2014 εργάζεται ως παιδιατρική εργοθεραπεύτρια σε πρωινά και απογευματινά πλαίσια. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.

Ιωάννης Θεοφιλογιαννάκος: Εργοθεραπευτής

Ο Ιωάννης Θεοφιλογιαννάκος ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Επιπλέον. Έχει συμμετάσχει σε θερινά προγράμματα διακοπών για ΑμεΑ του φορέα «Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. Ορίζοντες» τα οποία περιελάμβαναν 24ώρη φύλαξη, συνοδεία, ατομική υγιεινή και ψυχαγωγία, καθώς και σε κατασκηνώσεις για ΑμεΑ του φορέα «Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.με.Α». Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (Sensory Integration) που παρέχει ο φορέας «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΙΣ» σε συνεργασία με το Hopscotch Children’s Therapy Centre (London). Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει εύρος σεμιναρίων σχετικά με τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), το παιδικό ιχνογράφημα κ.α. Πλέον εργάζεται ως παιδιατρικός εργοθεραπευτής και αναλαμβάνει παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, δυσκολίες αισθητηριακής επεξεργασίας, δυσπραξία, δυσγραφία, μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), σύνδρομα κ.α.

Ιωάννα Δρόσου: Ειδική παιδαγωγός

Η Ιωάννα Δρόσου είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στην ψυχολογία. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία (Professional diploma in Specific learning difficulties - dyslexia). Κατά τη διάρκεια της μετεκπαίδευσής της εκπόνησε την πρακτική της στα ΚΕΔΔΥ Β’ Αθήνας. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε την ετήσια εξειδίκευσή της στο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής (Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ) καθώς και τις μεταπτυχιακές της σπουδές στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Η εκπαίδευσή της παράλληλα εμπεριέχει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων και μετεκπαιδεύσεων σε ό,τι αφορά τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠ-Υ, ψυχοπαθολογία βρέφους, παιδιού και εφήβου (ΕΚΠΑ) κτλ. Είναι εκπαιδευμένη στη χρήση σύγχρονων τεχνικών με βάση τις αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς ABA, PECS, PRT αλλά και στη χορήγηση και αξιολόγηση του ΑΘΗΝΑ test, A’ test, πρόγραμμα σχολικής αναπτυξιακής αξιολόγησης ανά τάξη δημοτικού– Ελληνική Εταιρεία Αναπτυξιακής Συμπεριφορικής Παιδιατρικής –κ.α. Η εργασιακή της δραστηριότητα τα τελευταία 13 χρόνια περιλαμβάνει τη χρήση ειδικών, ψυχοπαιδαγωγικών προγραμμάτων παρέμβασης τόσο σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης όσο και σε κέντρα θεραπειών και ατομικές συνεδρίες για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με ΔΑΦ, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, προβλήματα συμπεριφοράς και δεξιότητες επικοινωνίας.

Σκουλά Σοφία: Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνιολόγος

Ξεκίνησε τις σπουδές της στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το 2009. Ταυτόχρονα προσέφερε εβδομαδιαία εθελοντική βοήθεια στον κλάδο της παιδικής δημιουργικής απασχόλησης. Μετά την αποφοίτησή της από το τμήμα της Κοινωνιολογίας, παρακολούθησε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το ετήσιο Σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και συμμετείχε στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής το 2017. Η αγάπη της για τον κλάδο, την οδήγησε στο να συνεχίσει τις σπουδές της σε Μεταπτυχιακό Επίπεδο στο Διατμηματικό Πρόγραμμα των Πανεπιστημίων Πατρών και Λευκωσίας. Κατά τη φοίτησή της, πραγματοποίησε πρακτική άσκηση με δια ζώσης διδασκαλία στο Ειδικό Γυμνάσιο Λύκειο Αθηνών καθώς και στο ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου κι έκτοτε ασχολείται με την αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου. Οδηγός κάθε της κίνησης, η αγάπη για τα παιδιά. Εργαλεία της, η φαντασία και το μεράκι για τη δημιουργία εξατομικευμένων προγραμμάτων για τις ανάγκες κάθε παιδιού.